>

THE NIGHTS.


Vi åkte till gamla stan. Både jag och sanna älskar det. Det ska bli vår grej. Ta en rundan och bara gå runt i gamla stan under nätterna innan utgång. Älskar det. Vi gick till Le Rouge där Magnus firades.

Sen blev de Spybar. Träffade på Tom och hans vän. Han älskar djungelvrål. Vi älskar djungelvrål.

Så de vart godis och drinkar i vita baren.

Sanna och anonym.

Sanna och Tom.

Gottigott.

Snygga Disa som pratade franska med mig. De jag uppfattade var C'est jolie och pekade på min klänning. Tackartackar!

RASSIN.

Sanna och Chris.

Gorgeous Christian.

En rumpa.

Chris går lös i gubb.

Jag målade naglarna blåa igen. Saknat de lite. Sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0