>

SATURDAY;THOSE BITCHES.

























Jädrans massa bilder. Men vi har ju sagt att vi ska bli duktigare på att fota. Igår var de Hejdåfest och 25 årsfirande för Dala och Jocke.
De hade haft stor middag med massa vänner, vi var lite sena och kom efter middagen. De sattes drinkar och öl i våra händer. Jag var dessvärre hel slut efter fredagen.
Puckat.
Sanna gick lös på kladdkakan, som var 80% smet. The way Sanna likes it!
Det blev musikquiz och vårt lag, lag NORD vann. Erik bytte sida när han insåg att de vart ute med deras lag..
Pascal plockade på sig blommkrukor för att impa på sin kvällsdam. Tror inte de gick allt för bra för honom..
Lillasyster + 2 söta vänner mötte jag upp och tog med mig till partyt.
Saker spilldes, Sanna dansade och grabbarna körde någon hardcore dans grej de snackade om. Fattade inte. Galningar.
Skummaste under hela natten var när en dude tar fram en burk full med kall oxfile och börjar käka de. ALLA satt och åt de sen. Jag vågade inte smaka. Jag somnade i soffan istället. Sen när jag vaknade stod Erik och myste med 2 boys. Sött.
Dagen efter vart det ett långt hejdå till Dala som lämnar oss på onsdag. WE WILL MISS YOU!
Och Jocke, tack för allt igår! Grattis ännu en gång i förskott en månad!
sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0