>

drunken bitches

Det var full rulle igår hela kvällen. Slutade med att alla drog från Spy bar utom jag som stannade och drack en till (onödig) öl. Sen åkte jag hem men drog spontant på efterfest innan. Den visade sig vara jordens sämsta efterfest så jag drog efter ungefär 10 minuter. Hem och sov. Landade i sängen runt halv 6 imorse.
Nu ska jag dra in till stan igen. Magnus fyllde år i veckan så vi ska fira honom på le rouge ikväll. Kommer nog bli riktigt trevligt! Hoppas ni får en kul kväll! Puss
/Sanna

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hah, jag hatar "onödiga" drinkar. Blir så sur varje gång jag ser kvittona dagen efter! haha

2010-09-26 @ 13:13:35
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0