>

days

Busy day today! Först skola sen möte med DollyBlond, sen mötte jag upp min man för en puss innan jag åkte hem. Nu är jag alltså hemma och har precis betalat en räkning (alltid i sista minuten). Jag måste packa ner lite kläder och sen skynda till Norrtäljebussen. Ska käka middag med Carro och sen hänga med på bartömningen på hennes campus. Ska bli spännande att träffa alla hennes nya vänner.

Angående mötena jag och Isabelle (hon driver inte bloggen med mig) haft med StilRobin och DollyBlond de senaste dagarna så handlar det om ett projekt vi ska starta upp. Fortfarande lite hemligt så ni får vänta ett tag till! Ska bli superkul!

Nu måste jag skynda vidare!
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0