>

drunken saturday

Lördagsnatten var sjukt bra. Orangeriet, Nu!, Fia och Olivia drog till white en sväng och jag till spybar sen möttes vi där. På Nu! hängde vi med Rasmus, Cristian och Henrik som spelade skivor. Det flög isbitar överallt och alla var blöta av spillt vin. Idag är mitt knä blått efter en dansincident.. Spybar är ett svagt minne men tanken efteråt var efterfest hos mig. När spybar stängde märkte jag att min väska med ALLT (inklusive hemnycklar) i var borta. Snodd. Letade som en tok. Ingen efterfest alltså. Spärrade kortet på en gång och igår satt jag i telefon med polisen och gjorde en anmälan. En timme senare fick jag reda på att Stephen hade gått hem med min väska utan att veta varför. Så den är i trygga händer! Ska åka och hämta upp den idag, i regnet.
Bilder från i lördags kommer upp senare!
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0