>

Badly behaved







[film#3,4,5]
Några bilder från våra hundratals filmer. Pratade med sanna här om dan hur störda filmer vi har. Och hon tycker vi borde lägga upp någon på bloggen snart. Hmm..Hmm......Hm.. Får se som sagt. Men hon får ta och ladda kameran så att vi kan ta med den ut igen. Saknar den lilla vännen/fienden.
Hur som. Sanna är påväg in till stan nu för att ta en drink med Sebbe. Kul för henne. Jag är fortfarande förkyld. Ligger inne på mitt rum. Tänkte gå ut och sätta mig i solen, men de var lite kyligt. Borde verkligen inte klaga med tanke på vintern som har vart. MEN JAG ÄR SJUK OKEJ?!
Kanske blir en promenad med maria runt omkring här. Snabbt. Med mycket varma kläder på. sophia

Kommentarer
Postat av: Sanna

snygga smycken där!

2010-05-14 @ 19:25:16
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0