>

You look smashing



Jag har ett stort rejält runt blåmärke mitt på knät. Vilket leder till att när jag sätter mig ner så gör det väldigt ont. Eller när jag går. Men hur som.
Igår. Fin kväll! Många vackra tal och härliga lambo låtar med många misstag. Glittrande flickor och guldiga män. Allt var så fint! Jag fick till och med vara med på en bild på bildspelet. Så nöjd.
Kvällen startade tidigt med skumpa och drinkar hemma hos Carro. Sen bärde de av till middagen där de bjöds på god mat och dricka. Finns så mycket jag kan skriva men hinner inte mer nu.
Måste hoppa in i duschen och tvätta bort allt guld från kroppen. Jag vill ha de kvar. Kanske borde köpa en ny flaska ikväll och spraya in mig i dig? Ha en fin dag! Bilder kommer senare också.

Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0