>

thrill

Här sitter jag med sjuk huvudvärk (migrän på g?) men kan inte låta bli att vara grymt taggad! Jag är sugen på maxfest. Jag och Fia vill maxsupa och bli maxfulla. Säkert Carro också men hon får skylla sig själv som ska till Skåne i helgen. (Vi kör en maxfest när du kommer hem också, har en på g!!! You will love.) Fredag kommer hur som helst bli den dagen då vi maxfestar.

Natten när bilden är tagen var en sån natt. Första gången vi mötte Tutt-Alex. Awesome night. Jag och Fia hade varit på Collage och druckit oss överlyckliga på skumpa, hängde med några coola killar till en annan klubb. Utanför träffade vi en brud (Alex) med sjukt vackra ögon som hängde med oss in. Då glömde vi killarna. Efter några minuter inne på stället hittade någon av oss en fet champangeflaska i ett skåp. Vi blev ännu gladare och smusslade in den där otroligt stora flaskan på toan. Vi öppnade den och när vi skulle dricka upptäckte vi att flaskan var tom och var ett utställningsexemplar. Typiskt, tänkte vi, och sprang ut från klubben fortast möjligt. Drog en runda på V där intressanta saker också hände.. Sen sa Alex hejsvejs och sprang iväg till white och jag och Fia avslutade nog kvällen på gubbrummet om jag minns rätt.



/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0