>

living in Sarasota, Florida


At the local pub


Nattvandring hem från puben


Åkte till Miami över en weekend för en modelltävlings slut. Träffade USAs 20 största agenturer.


Miami


Miami


Bartender Hector och jag i Miami


Vattenpipsrestaurang i Miami


Två mysiga katter i min säng


Julafton


Jag julafton


Klippte lugg på fyllan och vaknade upp nöjd dagen efter


Nyår


Stranden


Lee


Kusinbarn och syster Dakota


Jag och kusinbarn


Private bar




Turtle beach


Turtle beach


Brände mig rejält en gång




On a jetski ride


Våran brygga från balkongen


Turtle beach


Midnight Pass rd. Vägen genom ön, utanför våran uppfart.

/Sanna

Kommentarer
Postat av: Michelle

Nice! :) Min pappa bodde i miami under ett par månader, tyvärr blev det aldrig att jag åkte dit. Kinda saaad!

2010-03-12 @ 12:06:45
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0