>

running away

Haft en helt ok dag idag. Kom hem för en stund sedan och nu ska jag sätta mig och fila på ett par intervjufrågor jag och Fia ska besvara. Förresten... jag har ju nämt att vi haft visning på huset. Och yes, det skrivs kontrakt idag och vi flyttar ut i slutet av maj/början på juni. Spännande att se vart vi hamnar!

Nu är inte helgen/lovet långt borta. Sista skoldag imorgon och direkt efter är vi fullt uppbokade som vanligt. Plans, plans, plans. But we like! Imorgon måste jag köra en snabb shoppingrunda och sen har Fia lovat att klippa och färga mitt hår. Sen ska vi till söder. På lördag ska vi också till söder. Det klingar inte bra efter förra helgens incidenter som mestadels inträffade på söder (smygfoton). Men det ska nog bli kul, och lite annorlunda! Omväxling är aldrig fel.  


/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0