>

I'm all dressed up and I'm ready to play. Seven six five four and I'm all over you. Counting three two one and I'm having fun,


[sharkphia]
Städar överallt här hemma. Borde göra mer som sanna gör. Min hals är helt trasig, lika trasig som mina kängor som jag fick nåla ihop med säkerhetsnålar i lördags. Vänstra kängan har pajat totalt. Jaja ändå dags för ett par nya mer våriga. Vill ha ett par lägre och som inte är fodrade. Ett par Dr. kanske? Funderar på ett par mörkgröna, men är nog enklast med ett par svarta. Fan jag gillar verkligen mina, men de är självklart helt slutsålda.
sophia

Kommentarer
Postat av: Lollo

snygg bild tjejen!

2010-03-02 @ 22:06:35
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0