>




Igår.
Maskerad - 3 människor gick fram och frågade om vi var påväg till en maskerad eller om vi hade vart på en. Jag tänkte "YES". Kul att vi ser lite cirkus ut. Jag vill klä ut mig varje dag. Men vi hade inte klätt ut oss, så vet inte hur man ska ta det då i för sig. Men de alla sa även att vi såg väldigt coola, snygga och extrema ut. Sounds good to me.
Paparazzi boxning - grabb 1 som fotade oss frågade så snällt om han fick fota oss. Självklart + att de vart en snygg bild. Fan den vill jag ha? grabb 2 som fotade oss kom undan. Sprang på tunnelbanan. grabb 3 som gick fram på tunnelbanan och frågade om han fick fota oss sa vi nej till. Han fotar endå och sanna blir ninja och vi alla hoppar på honom och han tillslut raderar bilden. De gillade våra ben igår. grabb 4 filmar oss när vi går förbi så han slog vi ner och tog kameran och raderade den. (nej vi sa bara åt honom att radera den, inge gangsta tjejer igår var vi inte!).

Mycket annat stoj+skoj+flopp. Jag var en stalker som älskade färgen blå. Men nu ska jag inte skriva mer utan äta god middag sen hoppa ner i kängorna och gå och köpa godis med carro och sedan blir det earth hour och sen vet jag inte mer än. Ha en fin kväll, sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0