>

awesomness

Skön dag i skolan. Inga lektioner för vi hade projektarbetesdag. Alla arbeten presenterades. Kul att se vad folk hade gjort. I en sal hittade jag en massa bilder på mig i underkläder. Fina bilder, inte porr. Ni kanske minns när Ellen fotade mig några gånger för några veckor sedan? Det va iaf till hennes arbete. Bildtolkning. Mycket fint.
 

Bilder av Ellen Duell.

Nu har jag gjort mig redo och slängt ner det jag behöver i väskan för att åka in till stan. Ska äntligen träffa Carro och möta upp Fia på vägen! Det vankas utgång. Det blir nog inte utöver det vanliga idag utan vi kör den vanliga rundan och hoppas på att träffa upp folk vi känner där. Lördag däremot ska vi göra våran debut på ett annat ställe. En kompis till oss spelar där så jag tror att det kommer bli grymt.
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0