>

i heart sharks

Igår sa vi "Hej, Måndag!" och gick för att hälsa på hos Langolo, Le bar, 2.35:1 och slutligen Salvan för att inleda ännu en icke vit månad. Ja, våran vita månad är officiellt över. Vi tar upp den och fortsätter någon gång i höst vad det ser ut som nu. På Langolo spilldes cider och det bjöds på shots. På Le bar befann sig Dita von Teese samtidigt. På 2.35:1 hängde vi i ca 10 minuter innan vi skuttade vidare. Jag somnade runt fyra inatt och duktig som jag är släpade jag mig ur soffan jag sov på vid 8 imorse för att ta mig till skolan. Fick med mig ett stycke Fia samtidigt. Fun night!
/Sanna



pic 1. tattoo
pic 2. bra nattmat, kalaspuffar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0