>

IDIOTER.


[jag nu, äter lite på mitt hår sådär som ni kan se.]
Okej gårdagen. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara den. Vi drack på friskt ändå. Men hade världens skummaste fylla. Var de ens en fylla? Vi drog hem tidigt och avrundade kvällen på spybar med en loka. Men vet inte riktigt hur saker och ting gick till. Folk klagade som vanligt på vår loka och trodde inte ett smäck på att vi hade druckigt något annat. För vi verkade nyktra. Men så fort vi båda snubblade in på toaletterna sa vi båda samma sak. HELVETE. Vi måste åka hem.
På vägen hem mådde jag bra. Utomordentligt bra till och med. Jag sitter tyst på bussen i min egna lilla värld. Slappnar helt och hållet av och håller på att somna. Men tror ni Sanna kan hålla tyst eller? Hon babblar på om allt mellan himmel och jord och mitt svar på allt är "mmm" "aaaah" "haha" "hm".
Hon vet nog inte om att jag knappt hörde hälften. Så hon kanske blir lite surig när hon läser de här. Men som hon själv sa imorse. "Jag var fullast på vägen hem tror jag. Fast på en skumt sätt."
Jaja. Vi hade de trevligt igår hur som! Fast på ett skumt sätt som sagt.
sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0