>

RAWR.


[src:dontknow]
Shit vilken störd natt. Har massa namn och ansikten flygande genom huvudet som jag inte riktigt kan placera och vissa luckor som jag är glad över att jag har. Kom inte tillbaka minne. Hade sjukt kul och gjorde bort mig smått men som de brukar vara. Inte bra att gå ut själv utan Sanna. Inte bra att gå ut själv. Well well. De var awesome alla fall. Fick några fina komplimanger från Damer och Herrar under kvällen så mitt humör var och är på topp. Idag känner jag mig i för sig inte så söt och fräsch. Mötte Sanna hos Lucas inne i sturegallerian idag så gick vi och tog en matbit på Langolo och efter de har vi flängt runt på stan och småshoppat inför resan imorgon till.
SPANIEN. WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO.
Nu ska jag måla naglarna och äta något. sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0