>

I'm not gonna tell a thing.


[src:]
I lördags. Inne i Vita baren på Spy Bar spelade någon dude massa oldies och sköna låtar. De var bra musik. Inte sånt som brukas höra där inne. Stämningen var ganska så skön. Människor sjöng med och söp ner sig själva. Vid 3 gick vi in till Gubb. Där inne höll de igång med något helt annat. Det var som ett svettigt högstadiedisko. Musik var - awesome. Människorna stod verkligen och dansa. På bord, på soffor, överallt. Var stört bra drag.

Igår satt jag och Lucas och kollade på tv halva dagen (jag gick upp vid 5 i för sig..) eller någon timme alla fall. Sen gick han ut och tränade. Jag hängde på. Dvs. Jag slog lite på den där kudden som sitter upphängd i taket. Vi käkade god mat och BJ's till efterätt. Jag saknar Carro och Sanna..
Idag kommer tydligen Christian hit och ska grilla mat. YES.
sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0