>

you gotta spend some time, love

Idag är jag trött. La över lite bilder från stora datorn till den här mini som jag endast använder nu för tiden. Meningen var att jag skulle lägga in några här på bloggen men jag orkade inte längre än att flytta dom hit. Men imorgon ska ni få ett inlägg om usa med bilder. Och så ska jag gå och köpa batterier (och godis) så att jag kan få igång min systemkamera igen. Och då. Då ska ni få lite mer roliga bilder hoppas jag. Och så får jag inte glömma att visa er tröjan som jag fyndade idag! Mycket löften.. Jag som hade tänkt plugga.. Too bad!

(Jag kommer testa på att skriva lite inlägg på engelska också. Endast för att mina amerikanska vänner också vill kunna läsa bloggen. Så nu vet ni det!)


I'm tired today. My plan was to transfer some old pics from my big computer to my laptop and then put them up here on the blog. But i didn't get much further than to transfer them to the laptop. I'm running out of energy. So tomorrow, my friends, you will get some pics from when i was living in USA. And i'm gonna show you the shirt i bought on sale today!
For now you guys just get one picture;



This summer

- Susanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0