>

friday to saturday

Jag är helt slut idag. Har tagit en dusch och sen somnat framför tvn med min godispåse i famnen. Jag lär stanna i sängen hela kvällen, tror att jag behöver det för att inte bli sjukare än nödvändigt nu.

Igår drack vi lite rödvin med Carro innan jag och Fia drog oss ner till stan och Oxid. Där blev vi serverade de godaste appletinis vi någonsin druckigt, och vi har druckigt en del i våra krogen liv. Sedan blev vi bjudna på, också de godaste någonsin, shots av bartendern. Sedan gick vi till Collage och mötte upp ett gäng andra vänner och väl där blev det en hel del champange. Planen efter det var Hell's och efterfest men Fia och jag bestämde oss för att ta en taxi hem till Carro. Det var dags. När vi hade kommit fram hann jag springa upp och hämta mina saker och sen kom MR, som tidigare va på ELLE-galan, och hämtade upp mig i en taxi.

-  sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0