>

sleepless

Drack min sista kopp kaffe för idag klockan 22. För en halvtimme sedan. Känner nu att det kanske inte var så smart. Det kommer bara inte gå att plugga idag så jag borde lika gärna sova och göra klart det fort imorgon. Jag undrar hur långt tid det tar för koffeinet att sluta verka.. Lär märka det inatt. Ångest?
Jag kunde lika gärna gått ut idag istället för att spendera hela kvällen på att försöka plugga..
Jag fick dock ett tips på vad jag kunde göra.. Gymma! Det lät som en riktigt bra tips för att få hjärnan att komma igång. Tyvärr är det inte riktigt min grej det där med träning..

Förlåt för tråkigt inlägg! Sista tråkiga för den här veckan, lovar.

Natti - Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0