>

on your disco stick

Hmm paradise hotel toga party? Såg precis på tv en reklam om paradise hotel. Jag har bojkottat det efter att ha sett första avsnittet. Skulle jag kolla nästa hade jag säkert blivit pinsamt besatt och det skulle jag inte vilja!

Jaja, trevlig kväll igår! Inte som de vanliga men jag har kul hur som helst. Helt död idag, vaknade upp utav att jag låg på massa oliver. En sönder gitarr som Albin hade satt sig på för han "kände för det och har råd med det". Så ett stort hål på den fina nya gitarren. Mattis lagade frukost till mig och carro, fick pannkakor i hjärtformer. Sweeeeet.

Idag bangade jag på att dra ut en "söndag". Men fredag och lördag, då jävlar!


[itstrue]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0