>

Like mexican dogs

TACK sanna. Den där sved, "är det du fia som har gjort något?" Jag hatar det".

NEJ det är inte jag, det är blogg.se som har fuckat upp det. Sucks åsne. Hade det vart jag hade allt fungerat fint och stadigt ska jag nog säga dig.

(förlåt blogg.se vi driver lite med er bara! keep up the good job! WE LOVE YOU)

Idag har jag vart på sjukan. Gick bra! Eller jag menar, varför skulle det inte. Har legat hemma nu 3 dagar, sjukling som jag är. Helt instängd och ensam.. Nej skoja. Syster är hemma här ju. Med bryten arm från snowboard accident! HAHA. Nej, inte kul.

Lyssnar på Bohemian Like You, just nu. Börjat komma in i det gamla spåret lite grann igen. Shit lyssnar verkligen på allt från Marilyn Manson - Mötley - Vampire WeekendCold war kids - osvosvosvosv - Britney Spears (?) - osvosvosvosv. Självklart lite clubkid musik måste man även lyssna på. Jag och sanna ska ju bli grymma DJs?! EH YEAH. Måste bara sätta igång med det. Jon, om du läser det här! YOU KNOW WHAT TO DO!

Tea time! Byebye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0