>

Just suit up.

Jag är ju en idiot.

Hela vintern har jag tjaffsat om att enbart driva runt i min skinnjacka. Vissa dagar har även pälsvästen fått åka på. Den här vintern har jag vart sjuk efter varje helg, då man som mest springer runt på stan när det är som kallast. Idag vaknade jag och kunde knappt stå rakt se rakt andas normalt. och allt sådant jobbigt. Vad är grejen med att jag måste ha SKINNJACKA? Okej, jag hatar dunjackor. Vissa är fina i det andra inte. Jag är andra. Men nu. Förlåt, jag tänker köra på det. Mår dålig som ett övermoget äpple idag och jag vet att mina vänner i skolan alltid blir lika roade när jag har på mig dunjacka. So here it goes Sandra!

Okej, dont mind this text. Pinsamt att jag sitter och beklagar över min egna idioti?

WHAT THE?! ☠¤#%@£$!!
jag har feber. kul.

vill ni göra en liten tjej glad, så skickar ni över den här pälsjackan från Boy by Band of Outsiders till mig..
sophia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är din adress?

2010-01-12 @ 12:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0