>

I know you wanna be one of them.

Tillbaks till verkligheten. Nyår - over, Jul - over. NU vanliga galna härliga utgångar med mina bästa.

2. Januari. Helt otroligt, jag är lite besviken när det gäller nyår när det kommer till 12 slaget. När det var 3 minuter kvar sprang jag och sanna till toan, fixade håret och piffade till oss snabbt. När vi kommer ut har vi precis missat det exakta slaget. Men det gjorde kanske inte så mycket, däremot så kände jag inte av hela känslan. Att det var ett nytt år, jag njöt inte av fyrverkerierna, jag njöt inte av skumpan, jag hade inget champagne regn med SC.

Nog sagt om det, jag har en väldigt trevlig nyår hur som helst! Tyckte bara att jag skulle ha haft lite mer koll på 12 slaget där. Men sånt ska man inte grubbla över! Det kommer flera, vi har redan börjat prata lite om plans för detta år.. Och sommaren! Nu blir det närmare och närmare. Sanna har redan inköpt nya plagg till sommar garderoben. Dags att starta själv?

Bilder från nyår ska komma upp, hitta inte sladdjäveln till kameran. 


[THECS]

Sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0