>

free champange is the best champange

Haha, kul inlägg Fia fick in om ångest. Ja så kan det vara ibland men eftersom jag har lovat inga mer tråkiga inlägg förren måndag så ska jag inte spy ångest över bloggen. I swear.

Imorgon är det fredag och jäklar vad skönt det ska bli! Dock kommer jag inte få vila upp mig efter veckan utan istället blir det utgång x2. Fre, lör det vill säga. Imorgon blir det lite speciellt.. Förhoppningsvis blir vi ett litet större tjejgäng än vanligt som tänker crasha Erics lägenhet, glömma lite fler jackor och sen dra med honom ner på stan. Det är nämligen två vänner till oss som har öppnat "nytt" på ett ställe. Det är som ett förkrök med massa folk på en bar som dom håller i. Det ska bli kul och det lär vara många bekanta ansikten där. Efter det kan vi göra vad fan vi vill och det kommer förmodligen vara att dra till Hells, V eller Spy. Känner vi oss lite galna kanske vi letar upp ett nytt ställe att crasha.
Just nu ser lördagen ut som så att Carro stannar inne och jag och Fia drar ner på stan med Alexandra och är lika galna som alltid, om inte ännu mer. Vi har också en del folk vi måste träffa upp ute. Förmodligen drar vi alla till ett ställe och kikar in i 10 minuter och hinner prata lite med alla och sen drar vi vidare.
Sounds like a plan!

Nu ska jag promota(?) mina vänners ställe. Förresten Pascal, jag kostar!




- Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0