>

don't go away

Igår kom jag hem till Carro strax efter 01. Vi låg och pratade till 02.30 sen somnade vi. Jag skulle egentligen åkt hemifrån henne vid 7 imorse men sket i det och sov vidare. Plötsligt blev klockan 9 och jag va tvungen att gå upp. Då hade jag redan börjat skolan. Jag va tvungen att åka hem till mig först för att hämta kameran och stativet (omväg) och sen till skolan. Va aningen försen (några timmar). Haha, så dagen har varit relativt skön. Shoppade lite när jag hade slutat.. Fick med mig ett par ormskinnsleggins och en midjekort stickad kofta. Ni får se allt eftersom!


Tog den här bilden igår när jag va på väg till C. De va en härlig stund. Det snöade, var helt tyst ute och ett tag såg jag inte en enda människa. Fridfullt

- sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0