>

dirty is the new clean

Som ni ser har vi fått upp lite nyårsbilder! Det kommer komma upp fler allt eftersom.
Nu har jag satt mig för att kolla på en dokumentärfilm om andra världskriget, Världens undergång, tror jag den heter. Mycket intressant! Ska ta insomningspillerna strax också och så ska jag sova om en timme.

Fick den här mmset av Carro för 5 sekunder sedan;
"Mina damer och herrar. Efter en KAMP är mitt rum äntligen fläckfritt. FATTAR NI?! Whiiii"




Det verkar som att hon är väldigt glad. Tyvärr tror jag inte att det kommer vara länge. Fia, vad tror du? Efter helgen är luftmadrassen framme och det ligger chipspåsar, vindunkar och nudelpaket över hela golvet. Samt hela Carros garderob. Hehe, nejdå.. Vi ska försöka att plocka upp efter oss. Duktigt jobbat tjejen!

- Sanna

Kommentarer
Postat av: Carro

JAG GER DET TILL FREDAG KLOCKAN KVART ÖVER FEM! (ni skulle komma fem eller?) xoxo

2010-01-11 @ 22:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0