>

can't sleep when the sun goes down



Jag har just smällt i mig en mozzarellapizza. Dricker ett glas rödvin till. Inte en ideal fredagskväll men någon gång måste man bryta ett mönster. Om så bara för en dag. Imorgon kör vi igen. Under kvällen ska jag dricka upp mitt vin, sätta i mig allt mitt godis och slö kolla på tv. Sen ska jag somna ganska tidigt med hjälp av mina pills. Ska bli skönt.

Förresten så har jag upptäckt ett nytt märke. Wildfox. Är jag efter? Jag bara älskar deras modeller och deras bilder. Bästa fotografen och arrangören. No doubt! Vill ha alla kläder och vill vara en av modellerna. Skulle va så sjuuuukt najs om jag någonsin kunde få jobba för dom. Wonderful!

- Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0