>

22.11

Jag kom precis hem. Har spenderat halva dagen med MR och sen åkte jag hem och hann inte mer än att komma innanför dörren då jag gick och köpte med mig mat hem till Katta. Liksom förra söndagen drack vi en massa te och snackade ännu mer. Alltid mysigt.
Kvällen igår va kul. Jag åkte ju som sagt till en inflyttningsfest med några killkompisar. När vi kom dit va de en tjej där som jag har träffat förut en gång men med helt andra människor, Cleo heter hon. Så det va kul! När vinet va slut åkte vi två in till stan och jag gjorde en första på Soap Bar. De va nästan för mycket folk men vi hittade en lucka att dansa i så vi hade kul. Sen bar det av mot Spy Bar och väl där träffade vi på killarna som hade förflyttat sig från festen.



- sanna


Kommentarer
Postat av: Lee

Great Pic! Write More English!! ;)

2010-01-26 @ 20:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0