>

give it to me; yeah

[Jag har pluggat på bra hela kvällen. Har hunnit stoppa i mig en sjukt stor kebabrulle också. Ja, magen mår ju bra.. Idag har jag haft noll inspiration till bloggen. Ja ni såg väll mitt inlägg om vad jag brukar äta till frukost? Sjukt ointressant. Jag ber om ursäkt för det.]

Helg skulle för övrigt sitta fint. Inte för att jag får dricka på min medicin nu men anyhow.. Nästa vecka är jag ledig måndag, tisdag och onsdag. Det lär bli någon utgång eller iaf en drink runt dom dagarna. På torsdag kommer Carro hem från London med kläder som jag och Fia ska sno till helgen. You know it. And I love it.

Just nu vill jag ha;
- vår
- sjukt långt hår i en fläta
- en vit tunn klänning
- en nitad jeans eller skinnväst
- nya kängor med klack och öppen tå
- massa färgglada nagellack




- sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0