>

running away with you



Hade ljussättning idag. Snacka om ont i huvudet när man får sitta en längre stund med tre superstarka lampor riktade mot sig. Not nice. Lunchrasten uteblev pga plåtningen så jag fick käka en sallad fort på lektionen. Men plåtningen va hur som helst jävligt rolig men vi hann inte allt vi skulle så nästa vecka kör vi igen. Lägger upp lite bilder så fort jag fått dom.

Fredag kväll. Just nu har jag inga planer. Jag är inte sugen på crazy utgång men det kan hända att jag drar förbi vännerna på nype och spy bar för en drink. Egentligen vill jag bara ha en film, en filt och supermycket godis och god mat. Vi får se hur det blir! Hörs om en stund.
- sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0