>

if i had a toy gun i would kill you. if you had a real gun you would fuck me.

Fia är på dop/bröllop. Hon skulle varit här strax efter 3. Men inte är hon här och hennes mobil har dött. Som tur va ringde hon från systerns mobil och sa att hon blir sen och måste hem imellan och sen åka KOMMUNALT hem till mig. Jag får alltså räkna med att hon inte är här förrän om några timmar till. Fram tills nu, från och med igår, har jag bara ätit. Ätit sjukt mycket och sjukt onyttigt. Godis, chips, våfflor med massa sylt och grädde på... Listan kan göras långt. Detta känns inte bra. Dock är jag en sån där jobbig typ som aldrig går upp i vikt. Just nu känner jag mig bara konstig i kroppen av allt socker. Blä. Så medans jag väntar på Fialutten ska jag sluta äta och dricka lite nyttigt te. Jag ska måla över mitt flagande nagellack och jag kanske kommer orka ta en dusch. Jag kommer inte välja kläder förrän i sista sekund. Fia om du ser det här; KÖP MED DIG MAT! Typ en sallad?! Inte nudlar. Jag behöver näring och nyttig mat från och med nu om jag ska klara av alla söta drinkar ikväll.

- sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0