>

I can't remember

Testade rita idag. På riktigt, inte något halvsketen nerlagd tid på ett skolarbete. Utan testade rita, la ner i för sig max 10 minuter. Kan inte fatta att när jag var yngre kunde jag sitta en hel dag och rita, rita allt möjligt. Vill försöka börja igen. Just nu känns det som om att allt är skola-helg-skola-helg. Inge fel på det, men mellan att plugga och festa vill jag ha något mer. Får se om jag vågar lägga upp någon bild som jag har ritat. Är riktigt rostig, så vart bara något slags självpoträtt och någon anna kreation. Med blyerts endast, vågade mig inte på med färger. Är ju knappast grym.
Inte min bild nedanför, utan någon Hayden Butler [googlade]. Älskade att rita händer alla fall, riktigt orginellt va?
sophia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0