>

det snöar ute. jag är trött. jag är hungrig. jag vill ha sällskap. jag vill ha godis och en film. mitt huvud gör ont. jag fryser. jag har tråkigt. det värsta är att jag kan göra den här listan hur lång som helst.



Jag sitter invirad i täcket. Vill ha någon att klaga till. Förlåt att ni måste bli dem som får höra, se. Vet inte riktigt varför dagen vände så.. Jag är trött och på dåligt humör. Nu känner jag att jag måste rycka upp mig eller bestämma mig för att hålla mig utanför världen idag och bara dra täcket över huvudet. Återkommer när jag bestämt mig för hur det blir! Åh, som ni längtar...

- sanna


Kommentarer
Postat av: Dylan

mm bra du ska fekkah med mig och mina kompisar!

2010-02-19 @ 17:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0