>

Choke


[hg]

Ser,känner,mår så som på bilden. Tror inte många märkte det igår för jag brukar kunna gömma det för det mesta bra. Men fyfasen vad de där shottarna kändes. Nej men okej. Det var en kul kväll, en kul torsdag. Lite ajaj för idag med mitt prov..
Sannas ormleggings gjorde succé, Ellens charmkunskaper fungerade galant och jag. Gjorde inte så mycket förutom att se söt ut (le,le,le,stå rakt). Nej skoja bara. Lärde känna en kille och tjej som var tvillingar, de var lite skumma men sköna. Hade vart och lyssnat på Miike Snow. Fan. Kom hem nyss och nu ska jag ta duscha och tagga till igen. Ska möta Sanna och dra hem till henne och sedan till Carro. Planen är än sålänge gooooood mat på caliente. mumsmums. Sen kanske dirtysouth? Det vet vi inte än, har aldrig vart på ambassadeur?

sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0