>

Bites

I lördags natt kring halv 5 spåret, upptäcker jag när jag står själv vid baren och väntar på sanna att en tjej står och tittar, nej, glor på mig länge och sedan gör någon gest att jag ska stå still. Hon plockar upp en penna och börjar skriva på ett kvitto och kastar det sedan till mig. - Skumt tänker jag. Vänder på kvittot där hon har skrivit: Du är det snyggaste jag har sett! (och nej jag är inte lesbisk). Underbar tjej, hann inte prata så mycket mer med henne eftersom att spy stängde kort efter det. Vet inte ens vad hon heter, men skön var hon! Hoppas jag träffar på henne igen nästa gång. Ps. Jag är inte lesbisk. Men alltid härligt med komplimanger, från killar och tjejer.


[gågle]
sophia

Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha, kul med komplimanger! :)

Sv: Visst är det! Ljuvliga!

2010-02-17 @ 17:20:16
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0