>

till min räddning


j's bird}

Det är verkligen rehab här borta. Här om dagen fick Carro med mig ut för att springa, vilket inte har hänt självmant på två år. Jag håller sällskap när dom jobbar, äter god mat och dricker deras goda kaffe här på hotellet. Igår passade jag på att träffa min faster, vi åt glass och kände på havet mendans vi pratade om allt. Mysigt. Jag har haft mycket i huvudet på senaste så det är skönt att kunna komma ner till skåne och prata av sig lite. Allt börjar falla på plats äntligen. Ikväll har dom lite vin dom måste bli av med och jag har anmält mitt intresse i att hjälpa till. Vi behöver inte riktigt än rehabilitera mig från mitt röda vin...
Puss
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0