>

so young and so precious

Dagen har börjat fint. Blev väckt av Ella Trädgård som ringde och sa att dom kommer och levererar blommor, sen fick jag en sång på sängen tillsammans med en frukostbricka bestående av mackor, en stor kaffe, juice, lite blommor och godisbilar. Sen kom blommorna som visade sig vara från familjen Ljungquist, alltså Carro och hennes familj. Aldrig blivit så glad över blommor förut, dom kom när dom behövdes som mest. Tack familjen!
Snart ska jag dra mig in till stan och försöka få tag på ett par Docs. sen hem för att fixa allt inför kvällens middag jag har för lite familj och vänner. 


src; stureplan.se] Bilden togs för exakt ett år sedan på Laroy. 18års dagen. Varken jag eller Fia ser riktigt ut som vi gör idag.

/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0