>

late night



[src;LND]
Ute igår. Död i kroppen idag, varför fick jag snille blixt idén att vi skulle gå från stureplan till tegnérlunden klockan halv 6 på natten/morgonen. Tack Rasmus för sällskapet!

Var ute med 3 töser, galna töser. Känner mig så gammal när jag umgås med 1 år yngre tjejer. Hmm. Vi var alla fall på spymlan, sen spy bar. Där de blev spontan konsert nere vid garderoben tillsammans med Hanna och hennes vän David (sorry att jag inte kommer ihåg dig, nästa gång så!).

Pratade med Carro. Usch vad jag saknar henne, dem. De kommer hem på söndag. Ska försöka hålla mig i skinnet och inte sjunka genom marken.
Så slut med depp. Kvällens big super exciting plans är: ----
Sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0