>

ps. dead


[jag,ego,moi,poser,osv]
Ikväll är jag hemma och myser. Helt seriöst, första fredagen på månader som jag bara ska vara hemma själv i think? Själv. Helt själv.. Bara helt alldeles ensam. Med mig själv som sällskap. Helt själv.
Fasen, lite taggad är jag endå. Fast inte skulle de vara så att jag tar tag i det själv men skulle någon ringa och vilja få med mig ut på något äventyr så kanske den skulle lyckas.

Nu är de sista dagen för lovet och vi drar över till en vanlig helg. En slutsats av lovet 
_ Jag har festat 6 dagar, varav 2 härliga hemma fester, jag har gråtit en gång, jag har shoppat en favorit kjol som jag kommer eat,sleep,have sex in. Hmm, what else. En massa, men nu orkar jag inte skriva mer.
sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0