>

Δ-CANCER


[google,causes]

Idag somnade jag i skolan mitt på skolbänken. 2 timmar låg jag där och vilade. Fy vad jag har mått dåligt idag. Inte ens kunnat pallra mig hem till sanna och hämta min stora packning efter att ha bott hos henne hela förra veckan. Har ju mer eller mindre hela mitt liv där borta. Känns skumt att komma tillbaka till skolan nu efter 3 veckor. Har levt ett helt annat liv. Men 5 veckor till nu, sen sommarlov. Så otroligt underbart. Och den här värmen. Rolig kommentar från en vän i lördags föresten. Stämmer nog riktigt väl de där han sa.
Helg- WOHO NU ÄR VI FIXADE OCH REDO, SYNS PÅ STAN.
Veckan- Fy så dåligt vi mår, ska nog ta en alvedon eller 2 och sova.
Kul att de är så de flesta ser på våran blogg. Men antar att de är sant. Why lie. Trevlig kväll på er! sophia

Kommentarer
Postat av: Jennie

din blogg är grymt fin !

2010-04-26 @ 21:47:22
URL: http://sheislost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0