>

Talk back

Jahaja, här hånar vi varandra! Det är faktist kyckling-curry. Inte bara curry, det låter äckligare än det är. Och du Fia, jag kan para ihop dig med någon av hans vänner så kan vi säkert få riktigt trevliga planer på nyår. (Vad säger du om en Laroy? HAHA.) Det är ju inte som så att han är Moneybrother anyway såå... hahah. Right?

Hur som! Det är freeeeedag, imorgon, vi ska vila upp oss inför. Självklart lördag också men det är fredag vi har planer för. Vad yrar du om? Är det kanske en överraskning!? sturebadet? Åh, jag visste att du och C skulle fixa en perfekt present till mig! Thanks darlings.

Påminn mig imorgon att vid middagen måste vi prata om nyår!!!!


- Shark Sanna

Ps. Jag har legat med Tiger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0