>

Tajts som byxor?

Jag läste den här artikeln om att Elin Klings bloggläsare hade blivit upprörda när Elin endast hade haft på sig tajts (självklart heltäckande) och en instoppad spetstopp eller body som dagens outfit. Dom ansåg väll att man inte kan gå ut i endast tajts utan att täcka rumpan.
Själv tycker jag att det är helkorkat av hennes läsare. Tajtsen var heltäckande!! Vem bryr sig, det kunde lika gärna varit jeans eller jeansleggins. I lördags hade jag på mig tajts och en oversize tröja som jag hade stoppat in. Det visar väll vad jag känner om det hela. Men vad tycker ni? Vill gärna höra lite relevanta åsikter och tänk på att dom faktist var heltäckande! Kan man ha tajts/leggins som byxor?

- Shark Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0