>

Sucker for oldies

Jag sitter hemma nu, i min ensamhet. Borde inte vara hemma men det är jag. HELT SLUT: men ska till suss senare.. Just nu sitter jag och kollar på The fall of The Roman Empire med Sophia Loren. Finns bättre filmer men den här har jag inte sett på länge! Och den är väldigt vacker att se.



Sophia Loren

Men som sagt, tycker mer om de de lite äldre filmerna. Så som, Some like it hot med Marilyn Monroe. Kommer ihåg när jag skulle se den med en av mina vänner och hon vart helt förskräckt! "DEN ÄR JU SVART VIT?!".

Men nu fördriver jag mest tiden medans jag äter lite frukost och väntar på att håret ska torka. (Sanna har ju min fön.. inte smartaste draget att lämna den)

Pusstjohaj! Sophia

Kommentarer
Postat av: S

Undra vem den vännen kan ha varit ?

2009-12-18 @ 14:25:39
URL: http://saandras.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0