>

still an animal

Vi hade riktigt mysigt på stan idag. Träffade ju som sagt en tjej, Alexandra, som vi hängde med ute en kväll för drygt en månad sedan. Kul att vi tre bestämde att ses idag! Tjejen är sjukt söt! Snart blir det fest igen. Pole dancing. Yeah!

Jag köpte en top från topshop och ett par blommiga leggins från hm som tydligen kom in i affär idag. Kameran glömde jag hos Carro så ni får se någon annan dag eller om jag lyckas få en bra bild med webcamen. Jag köpte även en hel del kedjor och sånt plock för Fia ska göra smycken till mig inför nyår. Kommer bli stört snyggt!

Strax ska jag orka släpa mig själv till en varm dusch och efter ska jag packa allt inför nyår, sen blir det sängen och some true blood. Möjligen lite The Hills/The City.
Imorgon åker jag och Fia in till Carro igen. Köper all mat vi kommer äta på nyår och fixar allt inför det. Vi kommer med resväskor och flyttar in ett tag.



- Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0