>

Snoris

Min dag har bestått av julavslutning, att jag stannat kvar i skolan onödigt länge pga Ellen, lite fika och inställda bussar. Har jag sagt att jag inte gillar snö? Vad säger ni.. Kan ni fortfarande, idag, säga att ni gillar snön? Nej, det tror jag ärligt inte ni kan.

Hela dagen har jag också gått runt och snorat som jag vet inte vad.. Det resulterade i att det tyvärr inte blir någon drink idag. Jag och Fia skulle nämligen till Stures, V rättaresagt, ikväll och träffat lite vänner. Men snoret och snön kommer ivägen. Samt att Fia inte kan bli full innan (pengarna räcker inte så långt). Vi får helt enkelt ladda upp inför imorgon! Då jävlar ska jag vara frisk. Varken jag eller någon av tjejerna skulle nog tolerera att jag är sjuk då.

Nu ska jag ringa någon som kan komma med en påse godis och sällskap samt skälla lite på Fia för att hon har varit usel på att blogga idag. Skäms!

Puss så länge - Shark Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0