>

slumber party

Jag har haft en riktigt mysig dag vilket tyvärr har resulterat i dålig blogging. När jag va på väg in till stan träffade jag på mamma på tåget så vi tog en fika, efter åkte jag hem till MR och sen gick jag och köpte mat till honom (ryggen!). Vid halv 8 mötte jag upp Fia på bussen och vi åkte hem till Carro för att släppa av all packning.. Resväskor.. Efter det gick vi ner till en mysig restaurang och åt tapas och drack ett glas vin. (Great minds think alike!) Mötte Carro och gick sen hem till henne. Fram till nu har vi suttit i köket och snackat hur mycket skit som helst. Otroligt fina flickor har jag! Så mysigt.

Nu ska vi ha kuddkrig i Carros säng sen ska vi få våran skönhetssömn. Imorgon blir de upp relativt tidigt för att bli cancerbruna och köpa lite smått och gott. Puss och godnatt!

Ps. Fia kom precis in i rummet och frågade om Carros säng lutar åt höger. Vi är lite oroliga allihopa... Uppdatering imorgon om hur hon mår då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0