>

Rock n roll junkie



Nyktrare bild går inte att hitta! Lite överexponerad. Så smickrande bild på mig och richard.
Men jag tycker den är fin + att jag inte syns så mycket medans jag står gömd bakoms hans vogue pose. Ska börja göra det nu, gömma mig så fort en kamera kommer upp (som om att jag inte redan gör det?). Man är ju inte lika fotogenisk som top model sanni. Nej skoja bara nu låter jag jätte emo. Nu tänker jag inte skriva mer om hur jag tycker att jag ser ut på bild.

Sanna skrev nyss ett godnatt meddelande på msn. Själv ska jag fortsätta med det där dumma arbetet som ska in imorgon.. Okej inte dumma, det är ganska kul. Men att jag alltid ska dra ut på det till sista sekund = det stör mig själv. Och sen det där som ska vara klart på torsdag.. Har gjort flera loggor och en webbsida (show off)! Så jag hoppas att de inte blir besvikna på mig. MEN som sagt, på torsdag ska det firas! Äntligen halvt klart nu tjejer! Eller ah C:et har de lite bättre just nu.. Får se hur det blir än nu på torsdag, galen utgång eller mys firande utgång? Hmm.. Måste tänka på den.

.
..

Nu måste jag fortsätta!

PajenHajen - Phia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0