>

Right on time

Lillan då, gått och blivit sjuk! Massa pussar och kramar till dig. Gillar att jag skriver till dig på bloggen istället för att hämta mobilen och ringa dig.. Men det ligger ju så långt borta..

JAG ÄR OCKSÅ SJUK. Och just nu kan jag inte göra något annat än att hata att det är snö ute. Det förstör ju allting. Vi vet ju vad det betyder, sena nätter men snö bolls krig på stan som förstör håret. Is utan för klubbarna så att man helt plötsligt verkar 100 gånger fullare än vad man är om man lyckas ramla (vilket jag alltid gör det vet jag..) "Nej alltså det är is här! Jag är inte full!". "Säääääkert Fia"

Ja både jag och Suss har haft otur med is och snö. För att inte tala om Sanna.. Men det kan vi ta upp en annan gång, kan ju ge några ledtrådar. 90 graders lutande backe, Liss, is, inge middag + too much of the good. Ja ni kan ju dra en slutsats.

Jag ska till tandläkaren idag. Tänker inte berätta varför, men jag är fortfarande tydligen 6 år.



Såhär ser jag ut när jag myser runt. Kavaj och sten läckert halsband. Nej men jag ska ju faktiskt till tandläkarn..

- Shark
Soppian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0