>

Rest in peace

GODMORGON. Jag är vaken! Jag är pigg, jag är glad..

Nu ska jag sova snart igen tror jag. Eller nej jag menar städa. Måste städa lite i hemmet idag, det är ju faktiskt dan före dan före dan före doppardan. Hmm vart det rätt där nu <-- ? Hur som helst

Igår dog Brittany Murphy, är det här ett skämt? 4 dagar innan julafton, (5 i usa?).

Skådespelerskan Brittany Murphy dog tidigt imorse lokal tid i Los Angeles efter att hon drabbats av akut hjärtstillestånd medan hon stod i duschen hemma. Enligt uppgift så hittade Brittanys mamma hennes livlösa kropp i duschen varpå Brittanys man Simon Monjack ringde en ambulans och sa att hans fru var sjuk. Murphy togs till Cedars Sinai Medical Center där hon senare dödförklarades. Skådespelerskan var bara 32 år gammal. (Källa: TMZ)

1 tyst minut.



Shark Sophi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0